tisdag 23 januari 2007

Sonny och den nakna sanningen


I fredags skvallrar ryktet om att Sonny, (pojken med grön t-shirt till höger), hamnade på efterfest i bagaregården. Enligt säkra och pålitliga källor ägnade han sig åt en del nakna aktiviteter. " hehe, han satte på lugna favoriter, stängde dörren till sovrummet, klädde av sig naken och trodde han skulle få något. Den stackaren" - Tinass.
Sonny klär alltså av sig naken inför en tjej innan de ens kommit överens om att det känns ok. Detta är inte första gången enligt källor. I somras när delar av Natureboys var och hälsade på Blekingebataljonen i Sölvesborg, blottade han sig också. Sommarbrun och i glatt lynne klär Sonny av sig inför en blekningemalla som jag här kallar "disk-tjejen". Chockad och rosig om kinderna utryckte sig denna tjej distinkt och koncist "du fattar att jag inte vill ligga va?" Sonny ligger lugnt kvar i sitt nakna tillstånd och bryr sig inte om vad "disk-tjejen" säger.
Tittar vi riktigt noga på bilden ovan, märker vi att han helst av allt skulle vilja klä av sig naken och ha lugnafavoriter ljudandes ur den gröna bilen. Är det sådana här män mamma varnade mig för? Att de kunde komma springandes ur skogen och skrämma livet ur en? Sägen säger att man ska skratta åt en blottare, så skall denne skämmas och inte få ut något utav det. Fungerar det med den illmariga Sonny tro?
Frågan jag ställer mig nu är vart och när kommer Sonny göra det igen. Se till att vara uppdaterad för att få den smaskiga nakna sanningen om Sonny.

Inga kommentarer: